Umut tacirleri

ADALET BAKANI SADULLAH ERGİN’İN  AÇIKLAMALARINDA LEHE OLAN BİR ŞEY YOK

Yorumcu başı yorumlarında şöyle diyor:

BASKETCI  3 saat önce 

DEĞERLİ ARKADAŞLARIM,

GÜN BOYU YOĞUN GÜNDEM VE YAPILAN AÇIKLAMALAR NEDENİ İLE SİTEYE MAALESEF GİREMEDİM.FAKAT DEĞERLİ KARDEŞİM BARIŞÇI MERSİN İLE SÜREKLİ TEMAS HALİNDEYDİM.

SN.SADULLAH ERGİNİN BUGÜNKÜ YORUMUNA BEN ÇOK OLUMLU BAKIYORUM,VE BUGÜNE KADAR YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMALARI İNŞALLAH MEYVESİNİ ALACAĞIMIZ GÜNLER YAKINDIR DİYORUM.

DAHA FAZLA YORUM YAPMAYA GEREK YOK.SADECE SABIRLA BEKLEMEMİZ GEREKİR DİYORUM .

AŞAĞIDA SN.ERGİNİN AÇIKLAMASINI İÇEREN VİDEOYU YAYINLIYORUM.

http://www.videozoz.com/3258-a…

SAYGILARIMLA

BASKETÇİ 03710/2011 19:58 show more show less

(Edited by a moderator)

BASKETCI

AMAN GÜZEL KARDEŞİM,

ŞİMDİ MALUM YERLER DERKİ ,MAĞDURLARA UMUT VERİYORLAR,ORTADA BİRŞEY YOK,UMUT TACİRLİĞİ YAPIYORLAR,BUNLAR YALANCI,FALAN GİBİ YORUMLARA MARUZ KALMAYALIM.NEDE OLSA BİTMESİNİ!! ÇOK
İSTİYORLAR YA -:))

SAYGILARIMLA
BASKETCI

ADALET BAKANI SADULLAH ERGİN’İN AÇIKLAMALARINDA ÇEK MAĞDURLARI LEHİNE BİR  ŞEY GÖREMEDİK.

Adalet Bakanı Sadullah Ergin’in açıklamlarında çek mağdurları lehine bir şey göremedik, aksine çek mağdurlarının aleyhine açıklamalar var. Bakan ana başlıkları ile şunları söylüyor:

“Etkin, hızlı, adil yargı için gerekli fiziki alt yapıyı tamamladık, gerekli  mevzuat değişikliğini de önemli ölçüde gerçekleştirdik. Eksiklikler şunlardır:

İstinaf mahkemelerinin kurulması,

Hakim, savcı sayısının artırılması,

AİHM içtihatları uyum için kanun kuvvetinde kararname ile bakanlık bünyesinde İnsan Hakları  Daire Başkanlığı kurduk.”

Bakan bunları söylüyor. Çek mağdurlarının lehine olan hakim savcı sayısının artırılması, İstina Mahkemelerinin kurulması mı?  Bunlar bir an önce çek davalarının sonuçlanmasını, karşılıksız çek sanıklarının mahküm olmasını bekleyen alacaklıları sevindirecek gelişmeler. Alacaklılar çek davalarının uzamasından şikayetçi. Bugün 5 yılda bile sonuçlanmayan çek davaları İstinaf  Mahkemeleri kurulunca 1 yılda sonuçlanabilecek..

“İnsan Hakları Daire Başkanlığı ve AİHM içtihatlarına uyum sağlama” , bunda çek mağdurlarının çıkarı nedir? AİHM’nin  çek mağdurları lehine bir içtihatı var da mahkemeler mi uygulamıyor?

BASKETÇİ  hangi tarafta.. Bakanın açıklamalarına sevindiğine göre alacaklılar tarafında.. Ayrıca BASKETÇİ’ye sorun bakalım kaç liralık adli para cezası var? Ben avukatı olduğum için açıklayamam, kendisi açıklasın..Bu çok önemli..Basketçi mahküm olduğu  adli para cezasının tutarını açıklasın? Ben benim  yakınlarımınkini açıklıyorum; toplam 2 milyon ( 2 trilyon) TL civarında..İsterseniz dosya dökümlerini de açıklarım..

Evet umut tacirliği yapıyorsunuz….

4 Responses to “Umut tacirleri”

  1. rahmiofluoglu Says:

    HSYK nin tavsiye karari sanki Adalet Bakanliginda cek cezalarinin kalkmasi icin bir calisma varmis gibi gosteriliyor.
    HSYK calismalarinda boyle bir onerinin yer almasi elbette sevinditicidir, ama bu oneriyi bakanlik teklifi gibi sunmayi dogtu bulmuyoruz.

  2. TANER Says:

    ,BEN BİR AVUKATA YAKIŞTIRAMIYORUM,,BU TÜR ÇEKİŞMELERİ

    HSYK,NIN

    ÇEK DAVALARI VE KAÇAK ELEKTRİK DAVALARI İÇİN BELİRTİGİ GÖRÜŞLERİ BİZLERDEN DAHA İYİ BİLİYORSUNUZ.

    ADALET BAKANININDA HSYK NIN GÖRÜŞLERİ DOGRULTUSUNDA ÇALIŞMALARIN OLDUGUNU VE BU YÖNDE TASARI HAZIRLAYIP MECLİSE SEVKEDİLECEGİ YÖNÜNDEKİ AÇIKLAMALARINIDA BİZLERDEN İYİ BİLİYORSUNUZ.

    DOGRU,,BELKİDE OLMAYACAKTIR AMA

    AÇIKLAMALARINIZ BİLİNÇİ VE NİYETLİ OLARAK GELİYOR BANA SAYIN AVUKAT BEY

    OLUMLU BİR HABER ÇIKAR ÇIKMAZ,,HEMEN KARŞI YAZILARLA,,OLMADIGINI,OLMAYACAGINI,VS VS GİBİ UMUTLARI TÜKETEN AÇIKLAMALAR YAPIYORSUNUZ,,,,

    PEKİ SİZİN YAPTIGINIZ NE OLUYOR BUNA NE DİYELİM O ZAMAN,

    BIRAK KARDEŞİM NEDEN HER OLUMLU YAZININ KARŞINA DİKİLİYORSUN

    SİZDEN RİCAM LÜTFEN BİR AVUKAT GİBİ DAVRANIN

    SAYGILAR

    TANER

    • rahmiofluoglu Says:

      umut tacirliği yapılıyor. HSYK Yargıtay gibi yargı kuruluşlarında bu tür tartışmalar herzaman yapılır. Özellikle çek davalarının Yargıya ağır yük getirdiği tartışılır. Bu yeni bir durum değildir. Ancak ADALET BAKANLIĞI’NDA ÇEK CEZALARININ KALDIRILMASINA İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA YOKTUR. Umut tacirleri sanki varmış gibi göstererek mağdurları aldatıyorlar.

      Tekrar ediyorum, Çek cezalarının kaldırılması için Adalet Bakanlığında bir çalışma yoktur.

      İktidar Partisinde bir çalışma yoktur.

      Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde bir çalışma yoktur.

      • ayşegül Says:

        Rahmi Bey yargının hızlandırılması için çek dosyaları için istenenler kabul görürse ne olur?Sonuçta yargıyı hızlandırmak için iyi bir sistem alacak verecek ilişkisinden çekilen devlet katillerin dosyalarını zaman aşımından önce sonuçlandırır o zaman.


Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: