Okumak için TIKLAYINIZ

Posted in Genel. 6 Comments »

6 Responses to “”

  1. tuana Says:

    sayın rahmi bey başka yasa varmı acaba hükümlülerle ilgili ?

  2. esra Says:

    hocam bi bilgnz war mı sizce başka bir yasa war mı?

  3. fatma Says:

    merhabalar rahmi bey benim eşim bu çıkan denetimli serbeslik yasasından yararlanamadı yargıtaydan dosyası hala gelmedi için dosyanın bir an önce gelmesi için 12. ceza dairesine tutuklu olduguna dair kağıtla gidip dilekçe vermeem gerekiyormuş. bunuyaparsam işler hızlanırmı?eşimin şuanda şartlı tahliyesine 5ayı var dosyası gelince bu yasadan yararlanabilirmi? bana yardımcı olun hacam ne yapacağımı bilmiyorum çok mağduruz çocuklarımda bende lütfen allah rızası için şimdiden teşekürler hocam…

  4. sevgi Says:

    slm hocam benim eşim 4,5 yıl kesilmiş cezası var 1 yıldır açık cazeevinde daha 13 gün kalmış bir senesi kalmasına sizce çıkarmı..yoksa 13 gün sonramı çıkar tam 1 yıl kalmasımı gerekir şimdiden tşkler…

    • rahmiofluoglu Says:

      11 NİSAN 2012 TARİHİ İTİBARİYLE BİR YILI KALAN VE AÇIK CEZA İNFAZ KURUMUNA AYRILMA HAKKI KAZANAN HÜKÜMLÜ BU DENETİMLİ SERBESTLİKTEN EN FAZLA 6 AY SÜRE İLE FAYDALANABİLİRLER.

  5. esra Says:

    rahmi bey tahliyeler başlamış açık ceza evindekiler yararlanıyo diye biliyorum ben ama kapalı ceza evindende cıkan var eşimin 16 ayı daha var ve 8 zinci ayda acık ceza evine cıkma hakkı kazanmış acaba yararlanırmı eşimde güzel bi haber verin lütfen sevinelim …


Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: