HAYDİ ARKADAŞLAR SESİMİZİ DUYURMAYA
GÜNÜ SAAT:09.00 MECLİS BİNASININ ÖNÜNDE BULUŞUYORUZ
İrtibat:
Burhan İşcan
Kadir
Tel:0537 979 09 28
Merhabalar arkadaşlarım kusura bakmayın uzun zamandır sitede yazamıyorum ama hep aktif bir şekilde yanınızdayım.Mücadelemiz artık sonuçlarını göstermeye başlamıştır ilk bu siteyi gördüğümde aklıma gelen ilk şey bişey yapmalı dedim ve bu rumuzla üye oldum.ogünden itibaren bişey yapmaya yapabilmeye bende sizlerle beraber gayret ettim.Biliyorum fiili olarak hiç bişey yapmasa yapamasa bile bu siteyi okuyanlar kalpten dualarla bile mücadelemize büyük destek olduklarından şüphe duymuyorum.muhakkak ki kalpten yapılan dualar mutlak kabul olur..ama dünyamızda olanlar yaşanılanlar etkiye ve nedene dayalı gelişmelerdir.kimbilir belki de ALLAH böyle bir mücadele içinde olmamız için belki de bu olanları başımıza getirdi..bizlerde içinde bulunduğumuz durumda ALLAH a sığınıp çabalarımızı sergileyip takdiri ondan bekleyeceğiz..mücadelemiz dualarla,faxlarla,telefonlarla,maillerle,meclis ziyaretleriyle,bilgi paylaşımı ile görüş alışverişi ile devam etmektedir.Artık mücadelemizin daha da güçlenmesi filizlenmesi ve mutlak sonuca ulaşacak hedefler ve çabalar içermesi zamanı gelmiştir.belki de şu en son yapılan meclis ziyareti 2 ay önce aynı tesirle yapılsaydı şimdi belki de sevdiklerimiz yanımızda olacaktı ama önemli olan mücadelenin zamanı değil bence içeriğidir ve şiddetidir.31/12/2008geçeli neredeyse 7 ay oldu ve her gün bir sevindik bir üzüldük.mecliste bizi savunan ASLANOĞLU konuştu sevinçten,aramızdaki arkadaşlardan yakalananlar oldu üzüntüden ağladık.Mutlak başarı getiren tek mücadele devamlı ve kararlı olandır.Bizi çocuk gibi bir kanun çıkıyor,tahliyer başlıyor,3167 hükümsüz,cgk karar verecek diyerek belirli periyod ve tarihlerle oyalayıp kandırdılar ne yazık ki bizde bize uzatılan umut boncuğunun arkasındaki sevinçle sabra sığınıp verdiğimiz mücadelenin ciddiyetinin farkına varamadık ve ilerlemesini sağlıyamadık ama ben inanıyorum ki geç kalmış değiliz bizim amacımız borç için hapis cezası kaldırmaksa onu başarana kadar devam edeceğiz.ve borçlarımızı ödeyeceğiz..borcumuzu ödemek için çıktık yola dedim çünki artık bu durumdan kurtulmak için borçluyuz arkadaşlar.Alacaklılar ise ilk önce cezaevindekiler sevdiklerine kavuşmak için hepsi bizlerden alacaklı sonrada arananlar alacaklı sevdiklerini göremediklerinden beraberken kalpleri, fiilen ayrı kalanlar sevgilerini,yaşamak için alacaklı daha sonra çocuklar alacaklı babası içerde kalmış,babasının ömür boyu evlatlarına verdiği onurlu yaşamı,babasına layık bir şekilde babasız yaşamaya çalışan evlatlar alacaklı, sakın unuttum sanmayın annelerin alacağını onlarsa bizleri bugüne getiren cennetin bile kapıları onların ayakları altında olan anneler nasıl ödenir sizin alacağınız nasıl öderiz bilemem ama ödeyeceğiz tüm annelerin,eşlerin,çocukların,babaların,bebelerin tüm sevenlerin alacaklarını ödeyeceğiz merak etmeyin bizim mücadelemiz böyle bir mücadele içi sevgi ve özlem dolu bu yüzden başarıya kavuşacak buna eminim mücadelemize destek istiyoruz arkadaşlar tek yapmamız gereken mücadelemizi takip edip elimizden gelen desteği sağlamak ve kararlı olmak biz mücadelemize inanırsak kararlılığımızı kanıtlarsak ancak karşımızdakilere gösterebiliriz mücadelemizde kararlı olduğumuzu inançlı olduğumuzu. Bu yüzden arkadaşlar pazartesi günü tekrar ANKARA dayız ve tüm inananları gelebilme imkanı olanları borcunu ödemeye hazır olanları bekliyoruz .
Alt tarafı adam başı 20 TL verebilsek (Verebilenler olursa fazla verir) 6.000 TL toplarız ve bununla büyük bi gazeteye ilan veririz !!!.
Peki Sonuç ne olur?
Bi sonraki Meclis ziyaretine değil 100 kişi en az 1000 kişi koşa koşa gelir.
Peki bazı arkadaşlar karşı lobiler bankalar faktoringler bizi ezer dedi.

jenardi_ak@hotmail.com
ACİLEN TEMASA GEÇSİNLER… LİSTE YAPILIYOR…25 Haziran 2009 Perşembe 13:39


enes akdemir hs 18801830537 979 09 28emre akdemir25 Haziran 2009 Perşembe 13:56

memleketin en büyük sorunu ekonomi… ve çarklarından biri çek yasası… insanların işi bozulmuş psikolojisi bozulmuş ailesi dağılmış ama hala hakkını aramaya korkuyor… ya yakalanırsam korkusu… unutmayalımki arkadaşlar düşmanlarımıza bir karış toprağımızı vermemek için kanlarını dökmedimi atalarımız… HAK VERİLMEZ ALINIR… gelin bu işi CUMA GÜNÜ meclis kapanmadan bitirilelim… yoksa daha aylarca masum insanlar umutsuzca ailesinden yoksun perişan bir şekilde özgürlüğünü bekleyecek… kendimiz için değilse bile sevdiklerimiz için yapalım… yılmadan KORKUSUZCA…25 Haziran 2009 Perşembe 13:57

Zaten eziyorlar farkında olamadıkmı hala? Daha ne yapsınlar? Dünyada eşi benzeri kalmamış bir yasayı ve sonucu olan hapis cezasını meclisten geçirmek üzereler. Daha ne yapabilirler? Soruyorum dahası nedir?
Avrupa insan hakları mahkemesi ….
Katılıyorum çok güzel fikir ve bende varım diyorum. Peki kaç ay sürecek bu veya kaç yıl ? O kadar süre kaçmaya devam mı edelim?
Çözüm Bence çok basit ve vakit yok. Böyle giderse meclise 100 kişi bile zor toparlayacağız.
İlan verelim.pazamız az olursa ufak ilan verelim. Arkasından hemen Meclise gidelim. Göreceksiniz 500-1000 kişi çıkacak !!!
O zaman haklılığımızı, bu çağdışı uygulamayı sadece meclis değil bütün Türkiye Görecek.
Saygılarımla
2156


(yazının altına DİKKAT! başlığı ile yeni bir çağrı ekledik DİKKAT! 25 HAZİRAN 2009)MECLİS EYLEMİKATILIM YETERLİ DEĞİLDİ.MECLİS EYLEMİ SİYASİ İKDİDARIN VE MUHALEFET PARTİLERİNİN GÜNDEMİNİ DEĞİŞTİRDİ.YETERLİ KATILIM OLSAYDI TBMM NİN GÜNDEMİ DEĞİŞECEKTİ VE ÇEK MAĞDULARINA ÖZGÜRLÜK UMUT DEĞİL GERÇEK OLACAKTI.CHP GENEL BAŞKANI DENİZ BAYKAL GRUP KONUŞMASINDA ÇEK MAĞDURLARINA VE ÇEK KANUNA ÖNEMLİ YER VERDİ.CHP GRUP BAŞKAN VEKİLİ MAĞDURLARLA UZUN BİR TOPLANTI YAPTI.İYİMAYA MECLİS EYLEMİNE KATILAN ÇEK MAĞDURLARI İLE 40 DAKİKAYI AŞAN BİR TOPLANTI YAPTI.İYİ MAYA AV. RAHMİ OFLUOĞLU VE MAĞDURLARI DİNLEDİKTEN SONRA BİR KONUŞMA YAPTI. KONUŞMASINDA:-BENİM GÖRÜŞÜME GÖRE 3167 SAYILI KANUNUN CEZA İÇEREN HÜKÜMLERİ YÜRÜRLÜKTE DEĞİLDİR, AMA YARGITAY BENİM GÖRÜŞÜMDE DEĞİL. BEN HALA BU GÖRÜŞÜN ARKASINDAYIM,
TATİLDEN ÖNCE ÇEK KANUNUN GÖRÜŞÜLMESİ ÇOK ZOR,
ADADEL BAKANINA GİDİN, BU SİYASİ İRADE İŞİ, SİYASİ İRADE EVET DESİN İKİ SAATTE BU İŞ HALLEDİLİR.
KILIÇDAROĞLU BİZİM ÇEK SORUNUNU ÇÖZECEK GÜCÜMÜZ YOK, AKP ÜZERİNDE BASKI KURUN, ETKİLİ KİŞİLERİ ZİYARET EDİN ŞEKLİNDE AÇIKLAMALARDA BULUNDU.
KATILIM YETERLİ DEĞİLDİ
Katılımın yeter olmamasına rağmen çok önemli başarılar sağlandı. Katılım yeterli olsa idi çek sorunu kısa sürede çözülürdü. Bu katılımla iktidar partisi dahil siyasi partilerin gündemi değiştirildi, yeterli katılım olsa idi TBMM nin gündemi değişirdi ve çek mağdurlarına özgülük yolu açılırdı. Bu hali ile umutlar Ekim ayına yeni yasama dönemine kaldı.
BÜYÜK KATILIMLI MECLİS EYLEMİ İÇİN GÖRÜŞ BELİRTMENİZİ BEKLİYORUZ.
DİKKAT!
ZAMANSIZ EYLEM, DİKKAT KAZANILANLAR KAYBEDİLEBİLİR
ZAMANSIZ EYLEM KAZANILANLARI DA ELDEN ALIR.
EYLEMDE ZAMANLAMA BAŞARININ ÖN KOŞULUDUR
ACELECİLİK BAŞARISIZLIĞIN BAŞTA GELEN NEDENİDİR
ÇEK MAĞDURLARININ 23 HAZİRAN EYLEMİ ZAMANLAMA AÇISINDAN MÜKEMMELDİ VE CÜRMÜNDEN BÜYÜK ETKİ GÖSTERDİ, ANCAK KATILIM YETERSİZDİ.
MAĞDURLAR BUNDAN SONRAKİ EYLEMLERİNDE ZAMANLAMAYA DİKKAT ETMELİLER, YOKSA 23 HAZİRAN EYLEMİNİN KAZANIMLARI DA KAYBEDİLEBİLİR.
MECLİS TATİL YOLUNA GİRMİŞSE 100 KİŞİ İLE BU KARAR DURDURULAMAZ. 500 KİŞİ, 1000 KİŞİ BELKİ. BU SAYI DA ŞİMDİLİK YOK GİBİ. O ZAMAN YAPILACAK, ÖRGÜTLENMEYİ DERİNLEŞTİRMEK, KAMUOYU OLUŞTARMAK VE İYİ BİR ZAMANLAMA İLE ETKİN EYLEMLER YAPMAK. -AV. RAHMİ OFLUOĞLU
AHKAM KESMEYİ BIRAKIP OLMAYAN ÇEK MAĞDURLARI DERNEĞİNİ OLUŞTURUN. ORAYA GİDİP GERÇEĞİ GÖRENLERDEN BİRİSİ DE SAYIN OFLUOĞLUDUR. YUKARIDA BAHSETTİĞİ 2 SAAT İÇİNDE OLUŞACAK DURUMA ŞAHİT OLMUŞTUR. VE KAHROLMUŞTUR. ORDA YAŞANANLARI ÜST ÜSTE 2 HAFTA YAŞADIM. ÇEKİRGE BİR SIÇRAR İKİ SIÇRAR MİSALİ BU SEFER ZAFERE SIÇRAMAK İSTİYORUM. BİLMEDİĞİNİZ ŞEYLERLE AHKAM KESMEYİ BIRAKIP, GERÇEĞİ ELDE ETMEYE BAKALIM. BEN KİMSENİN ONURUNA LAF ETMEM EDEMEM. AMA KİSEYEDE BU HAKKI VERDİRMEM. BANA KIZGIN OLAN DOSTLAR ASLINDA KENDİNİZE KIZIN. AT GÖZLÜKLERİ TAKARAK MESELELERE OBJEKTİF BAKAMAZSINIZ. ÖNCEKİ HAFTA MECLİSE İLK GİTTİĞİMDE BU İKİ SAATLİK GERÇEĞİ GÖRDÜM. 23 HAZİRAN İÇİN ÇAĞRIMDA ÜSTÜNE BASA BASA BUNU ANLATTIM. SAYIN İYİMAYA BU GERÇEĞİ BİZE TEKRAR SÖYLEYİNCE HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLADIM. İNANÇSIZLIKLA DOLU AHKAM KESMELER VE BAŞIBOŞ ÖRGÜTSÜZ BİREYSEL ÇABALARLA BU İŞN HAL OLACAĞINI ZANNETMELER. BUNLARI OKUDUKÇA ÇİLEDEN ÇIKIYORUM. ŞİMDİ İNTERNETTE GOOGLE GİRİN. ÇEK MAĞDURLARI DERNEĞİ DİYE YAZIN. İŞTE SİZE GERÇEKTE OLMAYAN BİR SİVİL TOPLUM ÖRGÜTÜNÜN BAŞARISI. BU ÖRGÜT PAZARTESİ VARLIĞINI KANITLARSA ZAFERİNİ DE KAZANIR. 2 SAAT DOSTLAR. İNANIN 2 SAAT. BIRAKIN BENİMLE HİZİPLEŞMEYİ. KAZANIN BU ZAFERİ. BEN SİZDEN BİR ŞEY İSTEMİYORUM. ZAFERDEN SONRA İSTERSENİZ HER GÜN KÜFREDİN BANA. AMA BU ZAFERİ KAZANIN. LÜTFEN GERÇEĞİ GÖREN DUYAN 17 KİŞYE KULAK VERİN. AHKAM KESMEYİ BIRAKIN.
LÜTFEN. BURHAN İŞCAN
DOSTLARIM; KANDİLİNİZ HAYIRLARA VESİLE OLSUN . KUTLARIM.
HAK ŞERLERİ HAYREYLER
SANMAKİ GAYREYLER
ARİF ONU SEYREYLER
GÖRELİM MEVLAM NE EYLER
NEYLERSE GÜZEL EYLER.
ÇEK MAĞDURLARI DERNEĞİNİN MECLİS ZİYARETİ VİDEO GÖRÜNTÜLERİ BURHAN İŞCAN25 Haziran 2009 Perşembe 12:15



enes akdemir hs : 188018325 Haziran 2009 Perşembe 13:09



malum nedenlerden dolayı şahsen katılmam mümkün olamıyor birçok arkadaş gibi.banka hesap numarası yanı sıra ziyareti organize eden iki arkadaşın, burhan bey ve jenardi’nin telefon numaraları yayınlanırsa
KONTÖR göndermek şeklinde katkıda bulunmak isteyen arkadaşlar da olacaktır.

jenardi_ak@hotmail.com
ACİLEN TEMASA GEÇSİNLER… LİSTE YAPILIYOR…25 Haziran 2009 Perşembe 13:39


enes akdemir hs 18801830537 979 09 28emre akdemir25 Haziran 2009 Perşembe 13:56

memleketin en büyük sorunu ekonomi… ve çarklarından biri çek yasası… insanların işi bozulmuş psikolojisi bozulmuş ailesi dağılmış ama hala hakkını aramaya korkuyor… ya yakalanırsam korkusu… unutmayalımki arkadaşlar düşmanlarımıza bir karış toprağımızı vermemek için kanlarını dökmedimi atalarımız… HAK VERİLMEZ ALINIR… gelin bu işi CUMA GÜNÜ meclis kapanmadan bitirilelim… yoksa daha aylarca masum insanlar umutsuzca ailesinden yoksun perişan bir şekilde özgürlüğünü bekleyecek… kendimiz için değilse bile sevdiklerimiz için yapalım… yılmadan KORKUSUZCA…25 Haziran 2009 Perşembe 13:57

YAKTILAR BİZİ BE
Bu Sn Baykal ın grup konuşması ve Sn Oktay Vural ın basın toplantısı muhalefetin çek
Yasasındaki cezanın kalkmasını istediğini açıkça deklere etmeleriydi…Yani artık bu konu
Sadece iktidar kanadın da ve muhalefet tamamen bizim yanımızda buna kimsenin diyebileceği bi şey kalmadı…Şu an SN Jenardinin Sn Kadirle birlikte organize ettiği pazartesi meclise tekrar gitme konusuna herkesin destek vermesi gidemiyorsa yerine birilerini göndermesi gerekiyor…bu mücadeleye herkes gücü nisbetinde katılmalı…unutmayalım bu aldığımız yol bir ilk…Ve netice almamıza ramak kaldı..biraz daha gayret…en azından gidemesek bile birilerini gönderebiliriz…bunu yapalım unutmayalım artık son birkaç gün ve geldiğimiz nokta çok
Önemli ..netice almamız için hiçbir engel yok herkes ceza kalksın diyor…İYİMAYA,YARGITAY,MECLİS, sadece son noktayı koyacaklar hepsi bu…TEŞEKKÜRLER ÇABALARINIZ İÇİN…MY WAY
enes akdemir hs:1880183
bireysel mücadeleler bir yere kadar oluyor, elbette onlara da saygı gösterelim….toplumsal mücadele ise birliktelik ister ancak şartların oluşması gerçeği vardır…binlerden bahse konu ederken imkansızlıkları göz ardı etmemek gerekir…bu insanların pekçoğu hapis kaçaklarıdır…pek çoğu ise maddi imkansızlıklar çekmektedirler…düşen insan sponsor bulamaz sayın işcan…o açıdan eleştirilerimizi daha dikkatli daha sağduyulu yapmamız gerekir…üzerime alınmasamda kayıtsız kalamadım lütfen affediniz….
size mücadelemizde başarılar diliyorum.saygılar…
enes akdemir hs 18801830537 979 09 28
enes akdemir hs: 18801830537 979 09 28
SİMDİ ÇALIŞMA VAKTİDİR.
DURMAK YOK YOLA DEVAM … :)
Gökhan USTA
SAYGILARIMLA BURHAN İŞCAN
enes akdemir hs: 18801830537 979 09 28
Arkadaşlar ilk önce gönüllerde başlayan mücadele azmi sitemizde hayat bulmuş ve yola çıkmıştır.önceki yazımda borcumuzu ödemek için çıktık yola başlığı altında borçlu olduğumuz kişileri belirtmiştim.Şimdide ödeme yöntemlerinden söz etmek ve destek verilmesini sağlamak istiyorum..ilk önce içinde bulunduğumuz durum hakkında başımıza gelenler sadece bizim suçumuz mu? bizim hatamız mı?bunu sorgulamak isterim..Hepimiz ticaretle uğraştık ve hala uğraşıyoruz ticaret peygamber efendimizin mesleği rızkın onda dokuzudur..lakin şu an ticaret;ne o dönemde olduğu kadar adil nede acımasızda olması gereken safhadadır..Şu an borç için uygulanan hapis cezası acımasızlıkla ifade edilemez çünki bir çeşit işkencedir…bizim bu duruma düşmemizde hiç mi başkalarınında suçu yoktur?elbette vardır ve şimdi yazıyorum şuçları ve suçluları:ilk önce adalet devletten gelir sözü aristo ya ait çok önemli bir sözdür.Devletimiz ne yazık ki 3167 sayılı yasa ile adalete çok uzak kalmıştır.ne alacaklının fiili anlamda hakkını nede borçlunun kul hakkını korumayı hedefleyen bir yasa olmuştur.adeta adaletten uzak kaldığı gibi adaletsizliğin ve işkencenin önünü açmıştır.bu yasa sadece finans sektörünün ve vahşi kapitalizmin siyasi emellerine olanak sağlaması için hazırlanmış ve uygulanmış bir yasadır.binlerce aile dağılmış,ocaklar sönmüş,bu yasa için hayatını kaybedenler olmuştur ve aynı uygulamanın devamı yönünde çıkacak kanun ülkemizin imzalamış olduğu insan hakları ek 4 nolu protokolüne uymadığı gibi dünyada uygulanmıyan bir kanunla da dünya tarihindeki ilkellik açısından yer almamızı sağlayacaktır..borcumuz nasıl ödenecek dedim yazı başlığımızda işte ilk fırsat hem adaletin sağlanması hem de bu insanlık ayıbının son bulması için BAŞBAKAN ımıza sesleneceğiz millet olarak bizi bankaların önünde ezdirebilirsiniz ama devletimizin bankaların karşısında boynunu ezmemesini adalet li bir kanun çıkarması gerektiğini söyleyeceğiz çözümüde ardına ekleyeceğiz çıkacak kanunun aradaki borç ilişkisini tamamiyle banka garantisine alacak bir kanun olarak alacaklının hakkını almasına borçlunun da yanlış ticaret yaparsa sadece malını kaybetmesine neden olacak kanun olmalıdır bunuda belirteceğiz.Sonrasında ANAYASA mahkemesine sesleneceğiz HAŞİM KILIÇ a esleneceğiz 11,12,2002 tarihinde 2002 ye 195 sayılı karara karşı oy kullanırken diğer üyelerin çek bir havaledir diyerek sanki ülkemizde para transferleri için kullanılıyor gibi görerek bunun bile araştırılmasına yer vermeden insanlar hapise atılabilir demesinin artık imkan bulamıyacağını 2002 yılında üye olduğundan bu işkenceyi durduramadığını ama artık ANAYASA mahkemesi başkanı olduğunu ve 5838 sayılı kanun 18/2 maddesiyle çekin bir havale olmadığını ve bu zulmü durdurmasının adaleti sağlamasının onun elinde olduğunu ve bir an önce gereğini yapmasını isteyeceğiz… yazının devamını takip edelim lütfen
«En Eski ‹Eski 9601 – 9746 / 9746 Yeni› En yeni»
YARGITAYIN ÇEK YORUMU
08-06-2009 Tercüman
16 Temmuz 2009 Perşembe at 16:16
SAYGIDEĞER DOSTUMUZ AV.BURAK ERİM;
(16.7.2009 09.44PM. PRESSTÜRK YAZISINA İTHAFEN)
BİZ GELMEDİK KAVGA İÇİN, UĞRAŞIMIZ DAVA İÇİN SEVELİM SEVİLELİM.
DÜNYA KİMSEYE KALMAZ
ONE MİNUT PLEASE.
SAYIN MUHARREM SARIKAYA
Gazetenizde 9.6.2009 tarihli çekle ilgili köşe yazınızı sevinçle okudum. Çünkü 31.12.2009tarihinden sonra cezai yaptırımları uygulanamaz hale gelen yasanın, 165 gündür hala cezai yaptırımlarının uygulanmasına devam edilmesi hukuksuzluğunun mağdurlarından birinin babasıyım. Bu vatan evlatlarının sesini; siz değerli basınımıza, yetkililere=hükümete+yargıya+meclise anca duyurabildiğimizi zannettim. Ancak ;
‘Peki senet gibi kullanılan bu sistem çöktüğünde yerine ne konulacak?
Yarın bankacılık sisteminde yaratacağı erozyon nasıl giderilecek?’ yazınızın sonundaki bu sorularda da hüsrana uğradım. Demek ki 165 günlük mücadelede asıl meseleyi anlatamamıştık. Bu mücadelenin haksız bir af beklentisi için olduğu izlenimi verilmişti.
ÇEK TUZAĞI OLGUSUNU, bankaların tehdidi altında düzenlenen AYAK OYUNLARI nı anlatamamıştık.
Bilindiği gibi GLOBAL KRİZ’in mimarları bankalardır. Bu yüzdendir ki; sayın başbakanımız bankacılık sisteminin oturtulduğu son yapıya güvenerek ‘kriz bizi teğet geçecek’ peşin hüküm ve ön yargısında bulunmuştu. Sistemin başında BBDK vardı. Fakat evdeki Pazar çarşıya uymadı. Şapka düştü ve kel görüldü.
Sayın Sarıkaya şimdi sizin kaleminizden soruyorum? 1-Yarın bankacılık sisteminde yaratacağı erozyon nasıl giderilecek? 2-Erozyon nerede?
Sayın Baykal soruyor;’Hangi banka ne kadar zarar etti?’ diye.
Koca koca bankaların kurumlar vergisi ile bütçe gelirlerine katkıları devede kulak. Kuyumcu, müteahhit, kapitalistleşmiş mimar, doktor, avukat, mimarın (serbest meslek sahibi adı altında) ödediği vergi, ortalama ücretli vergisi kadar değil. İstenirse buralardan o kadar vergi çıkar ki…Kârdan zarar ettiler. 10 alacaklarına 1 aldılar. Hoşnutsuzlukları ondan.
Öte yandan yıkılan yuvalar, kaybolan ekmek kapıları, boşa giden emekler, işsizler ordusu, hapishanelerde sayıları ürkütücü boyutta mağdurlar, gözü yaşlı insanlar. BUNUN ADI EROZYON DEĞİL DE NEDİR?
Bankalar interaktif yapılarıyla pekala devlete hizmet edebilirlerdi. Fakat hangi devletin bankaları? (AYAK OYUNU 5) . Hakiki teminatları olan unsurlar çek yerine konulabilirdi. Ama niye konulsun ki? ÇEK TUZAĞI vizyondayken niçin indirilsin. ÇEK TUZAĞI diyorum çünkü yasada hapislik yok. Ne var çek miktarı kadar adli para cezası ve bir aylık ödeme süresi. Adamın bir ayda ödeyecek parası olsa zaten borcunu öder. Ama bunu ikiye, faiz ve masraflarla üçe katlayarak ödetmek var. Ödemedin haydi gir hapse. Günlüğü yüz lira. Yeni taslakta 20 lira. Yani beşe katlanmış hapislik. Buyurun cenaze namazına. Hakkınızı helal ediniz. Alacaklı alacağını alabiliyor mu? hayır . Bankalar amaçlarına erişiyor. Yıkım.
TÜRKİYE EKONOMİSİ KORKUNÇ RAKAMLARLA KÜÇÜLÜYOR BANKALAR DA O DERECE BÜYÜYOR .(AYAK OYUNU 6)
Çağdaşlığa şeklen yaklaşmanın sonucu. Kuru ile yaşı ayırt edememek. Yaşlar yanarken çıkan dumandan boğulmak, kör olmak. E-DEVLET olgusundan yararlanmamanın zararları pek çok. Yolsuzluklarla açık veren SGK. Ve patlayan reform çalışmaları. Vergi kaçakları, rüşvet ve yolsuzluklar.
İşin içine birde hükümet partisinin ,yüksek yargıyla kapatma davasından başlayan çekişmesi de girince durum tamamen açmaza giriyor.
ORTADA AF FALAN YOK. Hatalardan ve bu çekişmeden kaynaklanan yasa boşluğu var. O boşluktan doğan bir hak var. 165 gündür hiçe sayılan çiğnenen bir hak.
Bir gerçeği de sizden öğrendik, sayın Sarıkaya; ‘bazı mahkemeler,ceza ortadan kalktığı için karşılıksız çekten hapis yatanları tahliyeye başladı. Hükümet önüne geçilmesi için yargıdan yardım istedi. Bazı mahkemeler uymadı ve Yargıtaydan görüş bekledi. YARGITAYDA MAHKEMELERE YAZI GÖNDEREREK TAHLİYELERİ DURDURMALARINI İSTEDİ. Ve yargıtayın meşhur önerisi. Sükuttan gelen ikrar. Sorumluluğu tekrar hükümete atmak.
Aslında hükümetin başından beri oynamak istediği bir oyun var o da şu; topu yargıya atmak. Yargı yanlış yaparsa bunun açıklaması kolay hükümet için ,şöyle:
– Ne yapalım yargı yaptı.
Zaten hükümetin yüksek yargıyı yıpratma politikası yok mu? Hükümet yargıyı kontrol altına almak istiyor.
Hükümet uyum yasasını çıkarmayarak 3167 yi geçersiz bıraktı. Bence beklentisi Yargıtay’ın 3167 artık yürürlükte değildir gerekçesi ile karar vererek esas mahkemelerine yol göstermesi ve eski davaların böylece ortadan kalkması idi. Böylece büyük patronların şimşeklerini üzerine çekmeden, suçu yargıya atarak hem sosyal olarak büyük bir problemi geçici olarak çözecekti, hem de hukukla olan açmazını aşacaktı. HÜKÜMET BİZ 3167 Yİ GEÇERSİZ HALE SOKTUK AMA BU HAKİMLER ANLAMIYOR DİYORDUR.
BEN DE BUNU MERAK EDİYORUM; HÂKİMLER, 10.CEZA DAİRESİ ÜYELERİ, ASLİYE CEZA HAKİMLERİ NEDEN ANLAMIYORLAR?
Burası tam Aziz Nesin’lik. Tarih bu olayı tartışacaktır.
Şimdi ne olacak? Olacak çok nettir. Hükümet’in önünde iki yol vardır.
Hukuku hiçe sayarak tasarıya lehe kanun uygulamasını ortadan kaldıracak hükümler koymak, ikincisi gereğini yapmak, yani mevcut davaları düşürecek, hapistekileri serbest bırakacak bir düzenleme yapmak ve tasarıyı TCK ve anayasa ile uyumlu hale getirmek. Hükümetin önünde bir başka yol yoktur (Av. Rahmi OFLUOĞLU)
İŞTE BİR EROZYON DAHA. SORUMSUZ DEVLET ADAMLARININ DOĞURDUĞU SONUÇ. DEVLETİN AYIBI. Yıkılan devlet baba imajı, devlet adamlarının güvenirliliği,,anayasanın çiğnenmesi, adalete olan güvenin yitirilmesi, harcanan hukuk ve hukukcular.
İYİ DE KİM VERECEK BUNLARIN HESABINI?. Yargıtay bu günah çıkartmayla vicdanını mutmain etti mi? Her şey gün gibi açıkken neden infazlar durdurulmuyor. Neden hala yasa bekleniyor?(10.6.2009 BURHAN İŞCAN)
KIYMETLİ DOSTUMUZ VE DE DOSTUM;
Yukarıda da göreceğiniz gibi bankaları sorumlu tutmam yeni değildir. 10.6.2009 tarihi itibari ile başlamıştır. O tarihte yazdığım yazıdan alıntılar yukardadır.
17.6.2009 tarihinde oturup yazı yazmayı bırakarak meclise gittim. Sayın Hakkı KÖYLÜ milletvekilimizin ağzından duyduklarımla, Sayın İYİMAYA’nın tavsiyelerini birleştirdim. 23.6.2009 tarihli meclis çıkartması yaptık. Dernek ismi ile girdim guruplara. Gurup başkan vekilleri bu oluşumu buyur etti ve sözler verdi.
Tarafları koydum masaya ve düşündüm. Kimler ne zarar ediyor, kimler ne menfaatler elde ediyor diye. 23.6.2009 tarihinde 500 kişilik bir topluluk oluşmuş olsaydı, o gün bitmişti iş.
Gördüğüm gerçeklere inandıramadım kimseyi. Hala da öyle. Çünkü yazılarım sabırsızlıkla okunmuyor. Her kes müjde ihtiva eden birkaç sözcük peşinde.
Zaman çok kötü harcanıyor. Birleşim yok. Adını artık çok zikrettiğim için kendisinden utandığım Sayın İYİMAYA DAN ÖZÜR DİLİYORUM.
BAŞARAMADIM. GEREKLİ LOBİYİ OLUŞTURAMADIM.
BU İŞTEN ZARAR GÖRECEKLER KİMLER SAYIN DOSTUM?
BANKALAR, SONRA BAZI AVUKATLAR VE TEDBİRİ HAPİSLİK YAPTIRIMINDA GÖREN ALACAKLILAR.
Söz konusu olan, tarafların hepsinin memnun edilmesi olacaktı. Hedef buydu. Türk ceza yasasında çekle ilgili değişiklik ne zaman yapıldı, ya çek vadelidir diye yasa ne zaman yapıldı.
Başbakan “meclis iradesinin üstünde bir kuvvet yoktur” diyor. Gerçekten öyle mi?
Başımıza sardığı bankalar ne olacak. SİCİL AFFI YASASINI, KREDİ KARTLARI YASASINI bu meclis çıkarmadımı?
Bankalar alay ediyor. Yasalarla ve meclisle. Vekillerle ve asıllarla. Çek kanunu çıkar mı bu ortamda?
ORTADA YOLSUZLUK EKONOMİSİ POLİTİKALARI VE ALİ DİBOLAR VARKEN KİM TAKAR BURHAN İŞCAN’I YAZSIN DURSUN ORDA.
BURHAN İŞCAN SAVAŞ MEYDANLARINA İNDİ ARTIK. DOSTLARIYLA SARMAŞ DOLAŞ. SEVGİ SELLERİYLE.
LOBİ LOBİ LOBİ—-PARA PARA PARA— YÜREK YÜREK YÜREK
SAYGILARIMLA ARZ EDERİM. BURHAN İŞCAN
15 Temmuz 2009 Çarşamba at 10:00
UZAKLARA GÖNDERİLEN MESAJ “S.O.S. HELP ME” YAKINDAN GELEN DESTEK.
BİRLİK OLMAK NEDİR? NİÇİN ÇEK MAĞDURLARI BİRLEŞİM?
NİÇİN BİRLEŞİME KATILIM DESTEĞİ AZ.?
LOBİ OLUŞTURMAK NİÇİN ELZEM? LOBİ OLUŞTURABİLİYORMUYUZ?
NİÇİN METRİS CEZA EVİNİ SEÇTİK?
BASIN LOBİ YOLUNDAKİ DURUMUMUZLA NASIL ALAY ETTİ.
METRİSTEN NASIL KATILIM UMDUK NE BULDUK.
“BENİM EN BÜYÜK DÜŞMANIM BENİM” “DÜŞENİN DOSTU OLMAZ MI?”
“İNSANLAR LAYIK OLDUKLARI GİBİ YÖNETİLİRLER”(HADİS)
“ULUSUN KORKMA NASIL BÖYLE BİR İMANI BOĞAR- MEDENİYET DEDİĞİN TEK DİŞİ KALMIŞ CANAVAR” MISRASININ ANLAMI NEDİR*?
EMPERYALİZMİN BASKISINI KABUL ETMEK KADERE BOYUN EĞMEK MİDİR?
KADERCİLİK VARSA İMTİHAN YOKMUDUR?
MAĞDURLAR VE KAFA TUTMA ONURUNU YAŞAYANLAR
UZAKLARA GÖNDERİLEN “S.O.S HELP ME MESAJIM” VE KOŞUP GELEN YAKINLAR
14 CESUR YÜREK KİMLERDİ, NİÇİN GELDİLER, NE YAPTILAR?
PANZERLER, ONLARCA POLİS OTOBÜSÜ, YÜZLERCE POLİS VE BASIN ORDUSU
BU ONDÖRT KİŞİ İÇİN Mİ GELDİ?
YAŞANAN ŞAŞKINLIKLAR NİYE?
BİRLEŞİMİN BİRLEŞMENİN ZAFERİ?
HEDİYE EDİLEN MEDYA.
AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFINA BAKILMAZ.
VEEE MESAJLAR, KARDEŞLİK DOSTLUK BİRLEŞME ADINA.
VE LANETLEME EMPARYELİZMİ.
MÜCADELE BÖYLE YAPILIR MESAJI.
UMUTLARIN ŞAFAK VAKTİYDİ METRİS.
DOSTLUĞUN KARDEŞLİĞİN SICAKLIĞI İLE BEKLENEN.
UMUTLARIN ŞAFAK VAKTİ. İHANETE ŞAMAR.
BİRLEŞKELERİN DOĞURDUĞU KUVVETİN ESİNTİSİ VE FERAHLIK.
İŞTE KARDEŞ DAYANIŞMASI HİKAYESİ
SAĞOLUNUZ KARDEŞLER. SAĞOLUN İHADER.
NE ANLADINIZ?
YAZISI PRESSTÜRKTE. BURHAN İŞCAN
ÇEK MAĞDURLARI BİRLEŞİM BAŞKANI
15 Temmuz 2009 Çarşamba at 10:00
DOSTLARIM, SAYIN İHADER MENSUPLARI;
GÖNDERDİĞİM MESAJA VERDİĞİNİZ YANIT VE KARDEŞLİK VE DOSTLUK İÇİN SAĞOLUN. MÜTEŞEKKİRİM SİZE.
“BİRLEŞİM” KUVVET DEMEKTİR. KUDRET DEMEKTİR. BİRLEŞMENİN ANLAMINI BİLDİĞİNİZDEN KUŞKUM YOK. ZİRA DÜN BİZE BUNU GÖSTERDİNİZ. DÜN ÇOK ŞEYLERDE GÖSTERDİNİZ ANLAYANA, ANLAYANLARA SAĞOLUN.
BİRLEŞİMİN İÇİNDE OLDUĞUMU BU VESİLE İLE İFADE ETMEK İSTİYORUM.
DESTEK VE DESTEKLENMEK GÜZEL ŞEYLERDİR. DÜN BUNU BİR KEZ DAHA GÖRDÜK.
BU GÜNKÜ TOPLANTIYA GELMEYİ ÇOK ARZU EDİYORDUM. BEN DAVA ADAMIYIM DOSTLARIM. ESKİŞEHİR’DE “SAĞLIKTA YOLSUZLUKLAR” İLE İLGİLİ DAVA YA KATILACAK OLMAM ENGEL TEŞKİL ETTİ. ANCAK EN KISA ZAMANDA SİZLERE KATILACAĞIM.
PAZARTESİ GÜNÜ ÜMRANİYE CEZA EVİ ÖNÜNDEKİ EYLEMDE BULUŞURSAK SEVİNİRİM.
EMPERYALİZME. ONUN YOLSUZLUK EKONOMİSİ POLİTİKALARINA KARŞI SAVAŞTA DESTEK BULMANIN MUTLULUĞU İLE SAĞOLUN, TEŞEKKÜR EDER SAYGILAR SUNARIM. ÖZRÜMÜ LÜTFEN KABUL EDİN.
ZİRA HİÇ BİR DAVADAN KAÇMADIM ASLA KAÇMAM.
ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLERİM.
BURHAN İŞCAN
13 Temmuz 2009 Pazartesi at 11:06
DÜN TAKSİMDE ASKER POSTALLARININ SESİ DUYULDU.
Bu gün yazmak istediğim çok şeyler var DOSTLARIM . Hem de pek çoook. Yazacaklarıma başlık aradım bir süre. “GÖRELİM AB-I HAYAT AKTIĞIN EJDERHADAN”, “TİMUR’UN FİLLERİ VE NASRETTİN HOCA”, “KENDİLERİNE ÇEK MAĞDURU DENİLMESİNİ İSTEYEN BİR GURUP TAKSİM MEYDANINDAYDI”, “İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZMAZSA İSTİSNALIK NEREDE”, “MEŞRU VE GAYRİ MEŞRU BUNUN ADINA DEMOKRASİ DİYORLAR”, “BAZEN TOPU TACA ATMANIN ZARURİ OLDUĞU ANLAR VARDIR-UFUK URASA ATFEN” DAHALARI.
DOSTLARIM;
Yazıma isim ararken sabah haberlerini seyrediyordum. Medyanın sorumsuzluklarına bir yenisi eklendi. (Her fırsatta olduğu gibi) S özde demokrasi adına, yine askere saldırmak için fırsat bulunmuştu. DÜN TAKSİMDE ASKER POSTALLARININSESİ DUYULDU.
Dün Hava Harp Okulu her sene olduğu gibi yazlık kamp eğitimine gidiyordu. Her sene geleneksel olarak; Taksim Meydanı’nda ve Karaköy Rıhtımı’nda moral seromonisi yapılıyordu, bu senede yapıldı.
ASKER DEMOKRASİNİN BEKÇİSİ OLAMAZ. Doğrudur olamaz. Fakat olmayan bir şeyin bekçisi zaten olamaz. Doğmamış bebeğe zıbın dikmektir bu. Abesle iştigal.
Yaptırımlara demokrasi demek, abesle iştigaldir. Siyasi partilere bakınız. Parti başkanı kimi seçerse, biz onu seçeceğiz yaptırımı. 80 Anayasası’na bakın, sözde referandum yapıldı. Dayatma ve kabul etme. Kendini demokrat olarak tanımlayan, bizimde öyle kabul ettiğimiz Ufuk Uras çıkıyor ve diyor ki; “Hazırda meclis varken, anayasanın değişmesi için başka bir meclisi beklemek topu taca atmaktır.”. Ya sen Türkiye’de demokrasinin derecesini bilmiyorsun, ya da futbolu bilmiyorsun Sayın Uras. Topun taca atılmasını zaruri olduğu anlarda vardır. Şimdi topu taca atmak zaruridir. Yoksa çıkaracağınız Anayasa da YAMALI BOHÇAYA BENZEYEN TÜRK CEZA KANUNU na nöner.
Seçmenin edilgen olarak tutulduğu, dayatmaların serbest irade kabul edildiği modele demokrasi adını vermek de başka bir dayatma olmuş olmuyor mu. DEMOKRASİNİN BEKÇİSİ HALKTIR. ASKER CUMHURİYETİN DEVLETİN BEKÇİSİDİR. Bu husus algılanıp benimsenmediği müddetce ASKER ÖCÜ olarak gösterilir. İnsanlar sindirilir, bastırılır ve BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDER kabullenmesine, umutsuzluğuna terk edilir.
Alfabenin öğretimdeki işe yarama derecesi tespit edilerek alfabe bırakılmıştır. Modern eğitime geçilmiştir. Demokrasi alfabesini terk etmememizin sebebi, demokratlığımızın derecesinden korktuğumuz içindir. Artık alfabeyi bırakma zamanı gelmiştir. Demokrasimizi en ileri demokrasi uygulamaları ile başlatıp, halkımızın uyumu bekletilirse; uyumun çok çabuk olacağından şüphem yoktur. YOLSUZLUK EKONOMİ POLİTİKALARI BU POLİTİKALARDAN NEMALANAN ALİ DİBAROLARI ORTAYA ÇIKARDIĞI GİBİ, BU POLİTİKALARIN GELİŞMESİ İÇİN ÜLKEMİZDEKİ GİBİ SİSTEM GİBİ SİSTEMLERİ DE OLUŞTURUR. VE BUNUN ADINA DA DEMOKRASİ DİYORLAR.
Kenan Evren; kısır döngüye dönüşmüş siyaset arenamızı işaret ederek bu durumu değiştirmenin şart olduğunun işaretini vermişti. İhtilalden sonra ne oldu. Aynı hamam , aynı tas. Pardon , babamızın yanında anamızda oldu.
Bu sistem ancak ve ancak en ileri demokrasi uygulamalarının olduğu YARI DOĞRUDAN HÜKÜMET ŞEKİLLERİ UYGULAMALARI ile yok edilir. Alfabe bırakılmalı ezberler terk edilmelidir. EZBERLERİ BOZMADAN YOL ALINMAZ.
Şimdi liderler erken seçim çığlıkları atıyorlar ne değişecek. Anamızda yok ki babamızın yerine gelsin.
Geçen hafta medya ziyaretleri yaptım. Yaptırımlara, yaptırımla karşı koyabilmek adına. Gazeteci dostlarımızla başladım ziyaretlere. Önce; “kendilerine çek mağduru denilmesini isteyen bir gurup” söylemini tartıştım. Bizim bir gurup olmadığımızı sayılarla anlattım. Mağduriyetimizin sebeplerini izah ettim. AİHM ye başvuracağımızı anlattım. Taksime ve metrise davet ettim onları. Arkası arkasına yazıları ile destek verdiler bana.
“TİMUR’UN FİLLERİ VE NASRETTİN HOCA”
DÜN gazeteci dostlarımla bekledim Taksim Meydanı’nda. “İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZMAZ” demişlerdi bana. Bende istisnai durumun tarafını anlattım onlara. Sentezin güçlüğünü anlattım. %60 sığır eti %40 tavuk eti diye satılan sucukları misal verdim. Müşterinin bu yüzdeleri nasıl sentez edeceğinden ve gerçeklikten söz ettim onlara.VEEEE.
“ mantık ve biraz cesaret …
mantık ve biraz cesaret
avukatlarımızla tanışma toplantısı yapıldı
katılımcı sayısı ilgi alanım dışındadır
konunun bence bakılması gereken yönü, mücadelemizin meşru ayakları üzerine oturmasıdır(acil demokrasi)”(KİM BAŞVURDU?)
“ arkadaşlarım bu karardan görüldüğü gibi içtihat kesinlikle yayınlanmak zorundadır. Gaziantep ‘deki dostlarımız Ağır Ceza hakiminin kararda direndiğini ve geri gönderdiğini BİLDİRDİ. Yakın zamanda içtihat yayınlanacaktır. (admin)”(ÇOOK BEKLERSİNİZ. SAYIN ADMİN)
“ bsa33
Temmuz 13, 2009, 9:38 am üzerinde
günaydın herkese…
yargıtay, yine bir pazar günü açıklama yapar mı diye bekledim dün.
ama nafile..:)”
“a.b.Temmuz 12, 2009, 3:16 pm üzerinde
yargıtaydan beklenen emsal olucak karar olumsuz çıktı.
şimdi beraat verilen herkez tekrar içeri girecek
mahkeme kararında direnebilir,direnmiyebilir de
direnirse son umudumuz CYK ya gidecek
ordan çıkacak nihai karar ya ipimizi çekecek yada hepimizi sevindirecek
tabi sevinecek halimiz kalırsa o zamana kadar”
“admin Temmuz 12, 2009, 3:26 pm üzerinde
mayıs ayına ait bildiğimiz kararları “olumsuz karar çıktı” saymayalım.
teknik detayları isteyene anlatırım. Zaten beklenen Yargıtay kararı, bir CGK kararıdır.
“10.temmuz içtihatı” başlıklı yazımızda açıkladığımız konu budur.
mayıs’da dönen karar. 2-3 ay içerisinde tekrar CGK ‘a gelir”.(EMİNSENİZ BAHSE GİRELİM)
Ve dostlarım dün bekledik taksim meydanında. Medyaya sayılarının 150.bin olduğunu belirttiğim çek mağdurlarını bekledik medya mensuplarıyla. İstisnai durumu göstermek adına bekledim. 7 kişilik istisnayı gördüler. Sıraladım mazeretleri ardı sıra. Metris’ten bahsettim onlara, mutlak gelin dedim. İNŞALLAH GELİRLER. Maksadım gerçekleşir.
“TİMUR’UN FİLLERİ VE NASRETTİN HOCA” fıkrasını anlattılar bana.iyi dileklerini sundular.
“ÇEK MAĞDURU YÜKSEK YARGIYLA HÜKÜMETİN ÇEKİŞMESİNİN DE MAĞDURU OLMAMALI” DEMİŞTİM AYLAR ÖNCE. VE AV. RAHMİ OFLUOĞLU “HÜKÜMETİN ÇIKMAZI” DİYE YAZDI AYLAR ÖNCE.
Yargıtayın tutumu tamamen belli olmuştur artık. Benim randevu talebimi hangi gerekçeyle geri çevirdiler hatırlayın. “sorun siyasilerin sorunudur.”
Ya görüştüğümüz siyasiler ne demişlerdi. “LOBİ OLUŞTURUN, GÜNDEME OTURUN. TARAFTAR TOPLAYIN, HÜKÜMETİ ZORLAYIN.”
VE DÜN VE YUKARDAKİ YORUMLARVE YARGITAYDAN MEDET UMARAK BEKLEMEYE MAZERET BULMALAR. LOBİ OLUŞTURMANIN DEĞERİNİ YADSIYARAK KATILIMI ÖNEMSEMEMEK.
EKİM AYINDA ERKEN SEÇİM OLACAĞI SÖYLENTİLERİ ETRAFTA FENA DOLAŞIYOR. DOLAŞACAK. ÇÜNKÜ LİDERLER İŞE FENA SARILDI. EKONOMİDE ÇÖKÜNTÜ TÜM ÇIPLAKLIĞI İLE BELİRGİNLEŞİYOR. GÜNDEM FARKLILIKLARI ÇOĞALIYOR.
EKİM AYI BEKLENTİSİNDE OLANLARA DUYURULUR. HAZIR BEKLENTİYE GİRMİŞKEN BİR BAŞKA BAHARI BEKLEYİN. BAHARI BEKLEYEN KUMRULAR GİBİ (sende beni bekle sakın unutma diyen yasaya) DAVRANIŞINIZI DEVAM EDİN.
hayallerimiz olmasaydı bu gün bulunduğumuz noktada olmayacaktık
gelişmenin yolu hayal etmekten geçer
varılmak istenen noktayı önce hayal ederiz
somut durumun somut tahlilini yaparız
tahlillerimizin doğru veya yanlışlığını yaşam bize kafamıza vura vura gösterir
özellikle sosyal olaylarda,bilimsel bakış açısı,yanılma ihtimalini,fen bilimlerine göre daha yüksek tutmak zorundadır
sosyal olaylarda hayellerin yaşam bulması için yol açıcılara ihtiyaç vardır
yol açıcılar don kişot suçlamasıyla muhattap olma riskini taşırlar,çünkü önlerinde yol haritası yoktur, el yordamıyla yollarını bulmak zorundadırlar
yaşam yol açıcıları açtıkları yolları izleyerek gelişir,
siz benim gözümde çek mağdurlarının yol açıcısısınız
bunları söylerken yakın yaşlarda olmamızın rahatlığını taşıyorum ve kendi gerçeklerimi ifade ediyor olmamın huzuru ile yazıyorum
konumuza dönersek zor bir durumla karşı karşıyayız
önümüzde atomu parçalamaktan daha zor parçalanacak olan önyargılar
bizi cehenneme götürebilecek olan “cehenneme giden yol iyi niyet taşlarıyla döşelidir” katıksız iyi niyetler var
işimiz zor ama başarılmaz değildir
çünkü haklıyız(ACİL DEMOKRASİ)
firari hakan
Temmuz 12, 2009, 9:43 pm üzerinde
can atak;
tekrardan ne savunsak savunalim bos simdi senin duymak istediklerini yazmak daha iyi gibi geldi;bittik kardesim duman olduk yandik ve perisan olduk.caresiz adamiz artik:)
canatak
Temmuz 12, 2009, 9:54 pm üzerinde
farketmez silivrının o meşhur cezaevını yapan fırmada kontrolordum orası cok ıyı benım tavsıyem sılıvrı tek kışılık 2 kışılık ayrıca daıre turu 7 tane tek kışılık koğuş artı tv odası olan koğuşlardan kıralıyalım kıra
a.b.
Temmuz 11, 2009, 7:25 pm üzerinde
Bu şiiri de bende size armağan ediyorum sayın demokrasi
ŞİİR YAZMAYA DEVAM EDİN DOSTLARIM. AVUNURSUNUZ. SAKIN SAVAŞ MEYDANLARINA GELMEYİN. “TARİH TEKERRÜR EDER.TARİHTEN DERS ALMAYANLAR TEKERRÜRLERİ YAŞAR.” DEMOKRASİ VE HAK ARAYIŞI ŞİİR OKUMAK DEĞİLDİR. CESARET İSTER YÜREK İSTER. KAFA TUTMA İSTER. ÖLME İSTER.
UZUN AMA UZUN UĞRAŞ İSTER. VE BİLİNİRKİ
AĞLAMAYAN ÇOCUĞA MAMA VERİLMEZ. LAFLA PEYNİR GEMİSİ YÜRÜMEZ. V.S. V.S.
“MAZERET ÜRETMEK KORKAKLARIN İŞİDİR” (KUR’AN- MÜNAFIKIN SURESİ)
LOBİ OLUŞTURMADA 1 KİŞİNİN BİLE ÖNEMİ VARDIR. VEDE DAMLAYA DAMLAYA GÖL OLUR. GÖLLER TAŞAR SEL OLUR. SELLER NE KALE BIRAKIR NEDE ŞAH.
DOSTLARIM; DÜNKÜ AVUKAT BULUŞMAMIZDAN ÇIKAN SONUÇLAR BUNLARDIR. ÖNEMLİ OLAN TEK HUSUS DA ARTIK RESMEN DERNEK OLMA ZORUNLULUĞUDUR. AİHM. İÇİN BU ŞARTTIR. BAĞIŞLARIN DERNEĞE YAPILMASI VE BU UĞURDA HARCANMASI GÜÇ OLUŞTURMASI İÇİN BU ŞARTTIR VE ELZEMDİR.
KRAL TV. GİBİ YAYIN YAPAN, YAYINLARA ÖNERDİĞİM TEL. MAİLLERİNE DEVAM. 8 AĞUSTOSA KADAR PROĞRAMIMA LÜTFEN UYUN. VE MUCİZE NASIL OLURMUŞ GÖRÜN VE YAŞAYIN. GÖRELİM AB-I HAYAT AKTIĞIN EJDERHADAN.
YARIN METRİSTE BULUŞMAK ÜMİDİYLE HOŞCA KALIN.
BURHAN İŞCAN
ÇEK MAĞDURLARI BİRLEŞİM BAŞKANI
01 Temmuz 2009 Çarşamba at 19:29
Bİ SİZE EMEKLERİNİZDEN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BİZDE SİZİNLE BU ZOR GÜNLERİ AŞMAK YOLUNDA HER YERDE HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
30 Haziran 2009 Salı at 19:14
hiçbir çaba sonuçsuz kalmaz bütün mücadele edenleri kutluyorum ama inanınki örgütlü hareketin karşısında kimse duramaz duramıyacaktır bu iş mücadelemizle dünya gündemine kadar gidecektir ve türkiyedeki vahşetin boyutlarının ırakı bile geçtigini bütün dünya anlayacak sonunda ilahi adalet yerini bulacaktır
28 Haziran 2009 Pazar at 08:13
arkadaşlar bu tefecilerin devlette ve adli kurumlarda(yargıtay vs)tanıdıkları veya beraber çalıştıkları insan çok ,ortaklar anlamak lazım .neden görüşülmedi tatilden sonraya bırakıldı ,verilen sözler vardı tefeciler bizden çok aradı ve onlar arka kapıdan 17 kişiden fazla ziyaret etti meclisi.ödesin kardeşim herkez borcunu dediler.aldılar yediler dediler ,ve bizim vekillerimizde doğru söylüyorunuz merak etmeyin yasa da aynı ve biraz ağırlaştı zaten dediler ve olay bitti
27 Haziran 2009 Cumartesi at 11:45
Arkadaşlar lütfen gidin durumu olan gitsin ben kendi ülkemde bir fare gibi saklanmak zorunda kalıyorum ve evden çıkamıyorum,nedeni tutklamam var evimin hapisaneden tek farkı hijyenik olması yoksa ben şu anda cezaevindeyim ama nasıl destek verilecekse mutlaka verelim,arkadaşlar ben çekten içeri girmiş biri olarak kimseye tavsiye etmem içeri girince keşke yapsaydım demeyin şimdi yapuın saygılar.
26 Haziran 2009 Cuma at 23:25
Kardeşlerim ;
Diğer bloğa da yazdım …
Yasa çıkmayacak .Ekim 2009 dan hatta Kasım 2009 dan önce beklemeyin ..İnsanları o zavallı insanları ( ki arasında ben de varım ) umuda sevketmeyin .Yazıktır …
Tek umut Yargıtay ın içtihatıdır .Oraya yoğunlaşalım .Bu da sadece Sayın Rahmi Bey sayesinde olur ..Adem Sözlüer ( onunda birdenbire neden sessizleştiği ayrı bir tartışma konusudur)
Yapmayın …Düşünün eğer “TBMM de kişiler bastırdığı zaman yasa çıkıyor” zannına ki bu ilk bakışta öyle gözüküyor insanları meylettirirseniz ,kişiler meclise akın ederler ..Milletinvekilleri buna göz yumarlar mı?
Duygusal zaaflarımızı bir yana bırakalım .Hepimiz dertliyiz., öfkeliyiz ..ama Devlet duygusallıkla yönetilmez ..
Yargıtay içtihadının olmaması halinde adresimiz toplu şekilde AİHM dir ..
Gerçekçi olun
26 Haziran 2009 Cuma at 21:49
arkadaşlar meclise gelmek istiyorum fakat aramam var.
26 Haziran 2009 Cuma at 15:34
Yeni kanunu bankalar istemiyor piyasanın çekle dönmesi işlerine geliyor bir çek yaprağını 10 TL ye satıyorlar karşılıksız çek damgasını da parayla basıyorlar bundan sonra kimse bankalardan çek almasın bakın o zaman bankalar ne hale geliyor..Yoksa onların derdi insanlar ceza almış hapse girmiş değil zaten para cezası devlete ait affeder gider.
26 Haziran 2009 Cuma at 10:44
bu bulusma cok önemli ben kacak durumda yurtdisindayim gelemiyorum ama radyolarin canli baglantilarina katilip bunu duyurmaya calisiyorum bu sekilde de insanlara ulasilabilir sizlerde deneyin ltfen…
26 Haziran 2009 Cuma at 02:15
HAYDİ ARKADAŞLAR AZ KALDI .SİZ Kİ HAKSIZLIKLARA DİRENENLERSİNİZ.SİZ Kİ ZULME KARŞI GELENLERSİNİZ ..SİZ Kİ ARTIK TEK YÜREK OLUP ÇARPANLARSINIZ ..SİZ Kİ KARANLIKLARI AVUCUNUZA ALDIĞINIZ CESUR IŞIKLARLA AYDINLATANLARSINIZ …HAYDİ ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİ İÇİN …”DÜRÜSTÜZ BİZ”DİYEBİLMEMİZ İÇİN …BİZ BU MEMLEKETİN ÇOCUKLARIYIZ “AF” DEĞİL “AŞ” ÜRETMEK İSTİYORUZ DİYEBİLMEK İÇİN …MİNİK GÖZLERDEKİ YAŞLARI SİLEBİLMEMİZ İÇİN ….
“MECLİS BİZİM SELAMLAR OLSUN ASİLİN GELDİ SAYIN VEKİLİM” DİYEBİLMEMİZ İÇİN PAZARTESİ GÜNÜ ANKARA DAYIZ ..ELELE GÖNÜL GÖNÜLE TEK VÜCUD BİZ ORADAYIZ !!!
26 Haziran 2009 Cuma at 00:32
fatma hanıma hak veriyorum,bu durum en küçük bir tv kanalında cıksa tüm mağdurlar duyardı(tüm cevremizdeki insanlar çek kelimesi gecen her konuyu aktarıyorlar),ve orada izdiham yasardık.ama ben tüm uğrasılarımla burda bu blogu bulabildim.eger bir dernek kurulucaksa lütfen yazın gelip üye topluyalım ,orda organize olalım
25 Haziran 2009 Perşembe at 19:50
bayanlar lütfen artık harekete geçin çocuklarımız için pazartesi ankarada buluşmak üzere
25 Haziran 2009 Perşembe at 18:59
insanları anlamakta zorluk çekiyorum binlerce mağdur var ama 100 kişi bile toplanamıyo neden çünkü bir çoğu internetten habersiz oysa tvde haberlerde duyrulsaydı binlerce kişi glirdi